שופינג בפראג

בירת צ'כיה היא מקום נהדר עבור אוהבי שופינג. מרכזי השופינג והקניות בפראג הם רבים ונמצאים כמעט בכל פינה בפראג גם שדרות רחבות וגדולות המלאות בעשרות אם לא במאות חנויות. המחירים כאן נמוכים בהשוואה לממוצע האירופי.

גל המכירות הראשון מתחיל לאחר חג המולד ונמשך עד סוף פברואר וההנחות על כל המוצרים מגיעות ל -70%! גל המכירות השני נופל ביולי-אוגוסט.

חנויות יוקרה ממוקמות ברחוב פריז (Pařížská), מרכזי קניות גדולים בפראג ממוקמים בכיכר ואצלב, וחנויות לא יקרות ממוקמות ברחוב נה פריקופ (Na Příkopě) ובשוק הפשפשים הצ'כי הגדול בפראג 9, אשר פתוח רק בסופי שבוע (בימי שבת וראשון).

?שופינג בפראג? ✳️אם אתם חושבים שפראג היא לא עיר של שופינג, אז אתם טועים בגדול. מרכזי השופינג והקניות בפראג הם רבים…

פורסם על ידי ‏פראג אחד PragueOne tours‏ ב- יום שני, 15 ביוני 2020

*תמונה של רחוב קרלובה מפייסבוק


שדרות מרכזיות של שופינג בפראג

כיכר ואצלב ( Václavské náměstí )

שדרת ואצלב
*תמונה של שדרת ואצלב

מותגים בינלאומיים מוכרים כמו H&M ,C&A ,Reserved וכו’. בסוף הכיכר ממוקמת חנות בגדים ענקית בת כמה קומות בשם New Yorker – הבגדים איכותיים ולא יקרים וכמובן יש מבצעים משתלמים. עד סוף שנה כאן אמור להיפתח רשת Primark.


רחוב נה פריקופה ( Na Přikopě )

*תמונה של רחוב נה פריקופה

רחוב ממוקמת ליד כיכר וואצלאב, שבה תמצאו בין היתר חנויות של Zara, Mango, Adidas, Nike, Bershka, Gap, ועוד. כמו כן, ברחוב זה תוכלו למצוא מסעדה איטלקית מפורסמת Vapiano וגם חנות צעצועים בת 5 קומות בשם Hamleys.


כיכר הרפובליקה ( Náměstí Republiky )

*תמונה של כיכר הרפובליקה

כיכר שבו ממוקמים שני קניונים גדולים, זה מול זה: קניון פלדיום וקניון קוטבה. בנוסף, בכיכר הרפובליקה תוכלו למצוא סופרמרקטים זולים Billa ו-Albert, מסעדות, בתי קפה.


הקניונים של פראג

קניון פלדיום Palladium

*תמונה של קניון פלדיום

קניון עם יותר מ-200 חנויות מותגים וקומה אחרונה של מסעדות. הקניון ממוקם בכיכר הרפובליקה. מגיעים עם מטרו B צהוב לתחנת Náměstí Republiky, אפשר גם להגיע עם רכבת קלה קוים 26, 8, 6, 5 או ברגל ניתן להגיע מרחוב נה פריקופה Na Přikopě.


קניון חודוב Chodov

*תמונה של הקניון חודוב

קניון חודוב הוא מרכז הקניות הגדול ביותר בצ'כיה עם 300 חנויות ו -35 מסעדות, כולל חנויות אופנה, בושם ובוטיקים לאיפור, חנויות פרחים, חנויות ספרים, בוטיקים של תכשיטים, חנויות אלקטרוניקה, מוצרי ספורט, ניקוי יבש ושירותי תיקון נעליים וכן בנקים , סוכנויות נסיעות, מפעילי טלפון סלולרי, ספרים, בתי קפה ועוד… ניתן להגיע לקניון עם מטרו קו C תחנת Chodov.


קניון אאוטלט Fashion Arena

תמונה של קניון ארנה פאשן פראג
*תמונה של קניון ארנה פאשן פראג

קניון עודפים הגדול ביותר בפראג, אשר ממוקם מחוץ לעיר, ובו תוכלו למצוא מעל 100 חנויות אאוטלט שמציעות הנחות בין 30 ל-70 אחוז מהמחירים הרגילים של המותגים המוכרים והאהובים כמו Lacoste, Polo, Diesel, Versace, Calvin Klein, Adidas, Nike ועוד.


קניון נובי סמיכוב Nový Smíchov

*תמונה של קניון נובי סמיכוב

במידה ובית המלון שלכם ממוקם בפראג 5, כדאי לכם להיכנס ולבלות בקניון הענק עם חמש הקומות הכוללות חנויות, מסעדות, בתי קפה ואולמות קולנוע. הקניון ממוקם בסמוך לתחנת Anděl של מטרו B.

חדש 2020! חנות Decathlon בקומה 2.


קניון פלורה Atrium flora

*תמונה של קניון פלורה

קניון בת ארבע קומות ומציע מאות חנויות, אולמות קולנוע, בתי קפה וכמובן מסעדות. לקניון ניתן להגיע באמצעות מטרו קו A תחנת Flora.


קניון לטנאני Letňany

תמונה של קניוון לטנאני
*תמונה של קניוון לטנאני

אחד הקניונים הגדולים של פראג בעל 180 חנוניות. היפרמרקט הוא גם חלק ממרכז הקניות. חנויות של מותגי עולם מפורסמים, מסעדות, בתי קפה ותוכניות לילדים מחכים לכם בקניון . לקניון Letňany ניתן להגיע דרך מטרו קו C, תחנה אחרונה Letňany, ומשם יש קו 136 של אוטובוס לקניון.


קניון צ'רני מוסט – Černý most

תמונה של קניון צ'רני מוסט
*תמונה של קניון צ'רני מוסט

גם כן קניון ענקי, אשר פחות מוכר אצל תיירים, אך מאוד פופלארי אצל מקומיים. בקניון זה תוכלו גם למצוא רשת ביגוד ספורט Decathlon והיפרמרקט Globus. לקניון מאוד קל להגיע – דרך מטרו קו צהוב תחנה אחרונה בשם Černý Most.


שווקים של פראג

שוק במרכז פראג – Havel's Market

שוק האוול במרכז פראג

פורסם על ידי ‏פראג אחד PragueOne tours‏ ב- יום שלישי, 5 במאי 2020

*תמונה של השוק במרכז פראג

שוק האוול הוא מהעתיקים בעיר – משנת 1232. במקור נמכרו כאן רק ירקות ופירות, אך עם הזמן השוק השתנה והתמקד בעיקר בתיירים. נכון להיום תוכלו למצוא כאן מזכרות, צעצועים, שוקולדים, תכשיטים מקומיים, פירות וירקות מחקלאים צ'כיים. יש להיזהר מכמה דוכנים המוכרים ירקות ופירות, אשר מציינים מחירים לגרם, בהשוואה לאלו, שמציינים מחירים לקילו. השוק ממוקם בעיר העתיקה ליד שדרת ואצלב וכיכר עיר העתיקה.


השוק של פראג או השוק הויאטנמי – Pražská tržnice

שוק חקלאים בפראג 7

פורסם על ידי ‏פראג אחד PragueOne tours‏ ב- יום שלישי, 5 במאי 2020

*תמונה של שוק הויאטנמי

השוק ממוקם בפראג 7, אשר צמוד למרכז פראג – 10 דקות נסיעה בתחבורה ציבורית מהמרכז. אינו רק נקודת מכירה של סחורות שונות, אלא גם אתר מורשת שמור החל משנת 1993. השוק עבר שיפוצים בשנה האחרונה ונכון להיום תוכלו למצוא כאן שוק החקלאים הגדול ביותר בפראג, שוק אסייתי, בתי קפה ומסעדות מקומיות. במתחם של השוק ניתן למצוא גם מסעדה אסייתי המפורסמת בפראג – Sasazu.


שוק הפשפשים – פתוח בסופ"ש בלבד

שוק הפשפשים בפראג 9

פורסם על ידי ‏פראג אחד PragueOne tours‏ ב- יום שלישי, 5 במאי 2020

*תמונה של שוק הפשפשים מפייסבוק

שוק הפשפשים הגדול ביותר בצ'כיה ובאירופה, הממוקם בפראג 9 – כחצי שעה נסיעה בתחבורה ציבורית, מדי שבוע פותח את שעריו לתושבי ומבקרי פראג. שוק ענק שבו תוכלו למצוא הכל.


שווקי אביב, שווקי חג המולד ושווקים אחרים בפראג אנו מעדכנים בדף פייסבוק "ישראלים בפראג" : https://www.facebook.com/isrprague

Leave Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× נשמח לעזור