מידע על ברים מקומיים בפראג

כל תייר שמגיע לפראג יודע שאחת האטרקציות המרכזיות של צ'כיה היא בירה צ'כית אמיתית, והצ'כים עצמם מחשיבים את פראג, לא פחות מבירת הבירה העולמית. בפראג ישנם המון ברים מסורתיים, כך שבעמוד זה החלטנו להדגיש רק מקומות מיוחדים שבהחלט לא יאכזבו אתכם אם תחליטו לטעום בירה צ'כית אמיתית בברים מקומיים. ביניהם יש גם פאבים מסורתיים וגם ברים יוצאי דופן.

במקומות אלו אתם פחות תראו תיירים ויותר מקומיים, אשר מגיעים בסוף היום לשתות כמה כוסות של בירה, הרי היא יותר זולה ממים. כמו כן, בברים אלו המחירים הרבה יותר נמוכים משאר הברים במרכז העיר.

local beer
local beer

ברים מקומיים הטובים בפראג

ביר פוינט – Beer Point

*תמונה של ביר פוינט פראג

בר ביר פוינט ממוקם קרוב למוזיאון הלאומי בשדרת ואצלב ומציע ללקוחות 14 סוגי בירה צ'כיות שונות. כל לקוח מקבל כרטיס אינטראקטיבי מיוחד (עם מבחר שפות), ממלאה את הכרטיס בסכום כסף מסויים, לוקח כוס ויכול למלאות ולטעום בירות צ'כיות שונות.

הרעיון המרכזי של ביר פוינט פראג הוא שילוב של תרבות בירה צ'כית, גסטרונומיה מודרנית ותיירות. כל לקוח ילמד כיצד מייצרים בירה צ'כית ומספק מידע על העבר וההווה של תעשיית הבישול.

בנוסף לבירה, המקום מציע נשנושים ואוכל טעים לבירה צ'כית.



או סאדו – U Sadu

*תמונה של הפאב או סאדו מפייסבוק

אחד הפאבים הטובים ביותר בפראג, המקומם בשכונת ז'יז'קוב, הן עבור המקומיים והתיירים. בנוסף לכך, זהו גם אחד הפאבים הוותיקים ביותר בשכונה כולה, אשר מגיש בירות כמעט מאה שנה. הפאב פתוח עד 4 לפנות בוקר בבוקר ומציע אוכל צ'כי טיפוסי עד 2 בלילה, לכן המקום צפוף במיוחד בלילות. בכל מקרה לא משנה באיזו שעה תגיעו, אתם תמצאו מקומות ישיבה.



לוקאל – Lokál

*תמונה מפייסבוק Lokal

מחפשים מקום לשתות בו בירה צ'כית טרייה וטעימה? לוקאל הוא המקום מושלם לכוס בירה צ'כית. עם שישה מיקומים ברחבי פראג, קל להתאים את המקום ללוח הזמנים שלכם ולא משנה היכן אתם בעיר. בנוסף לבירה, אל תשכחו לנסות את האוכל האותנטי של המקום.


מיקום: יש 6 סניפים. המיקום של הבר המרכזי: Dlouhá 33, Staré Město

אתר: lokal-dlouha.ambi.cz/en


בירגיק בר – BeerGeek Bar

*תמונה מפייסבוק של BeerGeek Bar

BeerGeek Bar הוא פרויקט חדש של מועדון הבירה המפורסם BeerGeek. כאן תוכלו לטעום סוגים נדירים של בירת ממבשלות בירה קטנות של צ'כיה, כמו גם בירות פופולריות מבלגיה, דנמרק, בריטניה, ארה"ב, נורבגיה, גרמניה ומדינות רבות אחרות. לתשומת לבכם 32 ברזים של בירה מהחבית ומבחר רחב של בירה מבקבוקים. הבר מציע גם אוסף מעניין של וויסקי ורום מאירלנד, סקוטלנד ויפן. הברמנים דוברי צ'כית, אנגלית, רוסית, סלובקית וצרפתית יסבירו לכם על כל בירה שבחרו.

מומלץ להזמין מקום מראש!



קרפט האוס – Craft House

*סרטון של הבר קרפט האוס

הבר Craft House Prague, הממוקם ליד בית העירייה החדש, הוא בר נוסף המתיימר להיות מוזיאון בירה. התפריט כולל 27 סוגים שונים של בירה מהחבית ולמעלה ממאה סוגי בירה בבקבוקים ממבשלות מפורסמות בצ'כיה ובעולם כולו. המגוון באוכל לא גדול כמו הבירה, אך לא בגלל זה אנשים מגיעים לכאן. ברמנים מדברים כמה שפות, כולל אנגלית, ועוזרים לכם בבחירת הבירה הנכונה, ויכולים גם לקרוא הרצאה בנושא.

מומלץ להזמין מקום מראש דרך האתר אינטרנט או בטלפון 420703334099+.



או טמפלרשה – U Templáře

*תמונה מהבר

U Templáře הוא בר מקומי במרכז פראג, מקום אידיאלי לחובבי בירה טובה, בשר ואוכל צ'כי קלאסי במחיר טוב.
הבר מציע בירת גמברינוס לא מסוננת שזכתה במדליות רבות על טוהר ואיכות. הקישוט המקורי של המקום, בו השתתפו האורחים עצמם ועדיין משתתפים, האפשרות לצפות בשידורי ספורט, זה מה שהופך את הבר לבית השני למקומיים, אשר אחרי העבודה מגיעים לכאן.



או סאדו – Vinárna U Sudu

*תמונה של הבר U Sadu

בר "או סאדו" כולל שלושה ברים שונים במקום אחד. בר אחד בחצר, במרתפים הגותיים ישנם שני ברים נוספים וחדר עם משחקים. כל הברים כוללים יינות מהחבית, בירה פילזן 12 ו- MASTER 18. הברים מציעים עוד יינות צ'כיים איכותיים, מבחר גדול של רומים וטקילה. בר U Sadu מגיש גם קפה, תה, קוקטיילים ומנות חבירה או יין.



Leave Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× נשמח לעזור