טיול לגרמניה – דרזדן + שופינג (הטיול יוצא עם שמורת בסטאי בלבד, לפרטים על הטיול – טיול יומי לבסטאי ודרזדן)

תוכנית משוערת של הטיול:

  • יוצאים ב 9:00 בבוקר מפראג וחוזרים ב 18:00, כולל איסוף וחזרה למלון שלכם.
  • סיור מודרך בעברית עם מדריך בעיר העתיקה של דרזדן. במהלך הסיור תראו ארמון צבינגר, ארמון המלכים, בית אופרה של זמפר, כנסיית גברתיים, תהלוכת הנסיכים, מרפסת ברוהל ועוד.
  • לאחר הסיור ברשותכם כ-4 שעות של זמן חופשי בעיר שבו תוכלו לבלות במרכז קניות ענקי, אשר צמוד לעיר העתיקה.
  • המדריך והרכב אתכם כל היום בעיר ותוכלו להיעזר בהם.

מחיר הטיול 50 יורו לאדם



קצת על דרזדן עצמה

דרזדן היא עיר הבירה של מדינת סקסוניה שבגרמניה, הממוקמת על נהר אלבה בגבול עם צ'כיה, העיר השנייה בגודלה בסקסוניה ומרכז תעשייתי, תרבותי ותחבורה מרכזי בגרמניה. דרזדן מפורסמת בכך שהצליחה לבנות את עצמה מחדש לאחר שכמעט היתה הרוסה לחלוטין בסוף מלחמת העולם השנייה.

העיר קיבלה את שמה מהמילה "דרדזאן", שבתרגום מהשפה הסלאבית הישנה פירושו "אנשי היער הסמוך לנהר". דרזדן נחשבת למרכז בראוקו וחרסינה מתוצרת "מייסן".

ההיסטוריה של דרזדן מתחילה בשנת 1206 במקום של כפר דייגים ישן. האזכור הראשון כעיר היה בשנת 1216. בסוף המאה ה-15 הפך דרזדן למקום מגוריהם של הדוכסים מסקסוניה, ומאוחר יותר של מלכים. העיר פרחה במאה ה-18, אז דרזדן הפכה למרכז התרבותי והפוליטי של אירופה.

התעשייה החלה להתפתח בדרזדן מאז המאה ה-19. גם בזמן זה רכיב ההובלה החל להתפתח באופן אינטנסיבי. סירות קיטור החלו לנוע לאורך האלבה לנמלי אירופה גדולים. בדרזדן הומצא החרסינה הסקסונית המפורסמת – החרסינה הראשונה באירופה.

המאה ה-20 הייתה טרגית במיוחד עבור העיר, מכיוון שהעיר נמחקה מעל פני האדמה בסוף מלחמת העולם השנייה. מאז שנת 1951 בוצעו עבודות שיקום בדרזדן שבזכותן שוחזרה העיר כמעט לחלוטין.

דרזדן המודרנית היא אחת מערי התיירות הפופולריות והאהובות ביותר בגרמניה. העיר העתיקה שוחזרה לחלוטין לאחר המלחמה. הוא ממוקם סביב כיכר התיאטרון ובמרכזה האופרה המפורסמת של דרזדן. ליד כיכר התיאטרון ממוקם ארמון זווינגר, הנחשב לאחד המקומות היפים ביותר בדרזדן. מימין לאופרה ממוקם ארמון של הדוכסים הסקסונים ששלטו בעבר בשושלת וטין, הבנוי בסגנון הרנסאנס.

המראה היפה ביותר נפתח על גדות האלבה. לאורך החוף נמצאת טיילת ברוהל המפורסמת, המכונה גם "מרפסת אירופה".

קהילה יהודית מתקיימת בדרזדן מאז המאה ה-13 ועד ימינו. במשך הדורות עברה הקהילה טלטלות קשות, מעשי טבח וגירוש שהגיעו לשיאם הטרגי בימי השואה. אולם היהודים חזרו לעיר כל פעם מחדש.


שופינג בדרזדן

גרמניה היא אחת המדינות המובילות בעולם בייצור מוצרי צריכה איכותיים ויכולה להציע לאורחיה הזדמנויות של קניות נהדרות.

דרזדן מושכת אליה לא רק חובבי הארכיטקטורה הבארוקית של העיר, אלא גם תיירים שמחפשים קניות מגוונות וזולות. אזורי הקניות העיקריים של דרזדן מרוכזים במרכז העיר, בסמוך למסלולי התיירות של דרזדן.

מבצעי סוף עונה מתחילים ביולי עד אמצע אוגוסט ובאמצע דצמבר עד סוף ינואר. למעשה, מבצעים בדרזדן נמשכים מספר חודשים. במרכזי קניות גדולים ניתן למצוא סחורות מוזלות (בגלל שינוי קולקציה) כל השנה.

בדרזדן תוכלו למצוא גם רשת ביגוד מפורסמת – פרימרק (Primark).


המלצות מלקוחותינו


אולי זה יעניין אותך

התיאטרון השחור בפראג


שופינג בפראג


×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× נשמח לעזור