מידע על מועדוני הלילה בפראג

בלילה פראג האינטליגנטית והמסתורית הופכת לעיר מלאת חיי לילה אנרגטיים. מועדוני לילה בפראג מציעים תוכניות לכל טעם מוזיקלי: רוק, דיסקו-פופ, האוס וטכנו, היפ-הופ ו- R&B, פולק וג'אז. מספר מועדוני הלילה בפראג גדל מדי שנה, וזה לא מפתיע, הרי חיי הלילה בעיר זולים יותר מאשר בבירות אירופאיות אחרות.

מרבית מועדוני הלילה ממוקמים במרכז העיר ברובעים ההיסטוריים. כמעט כל מקום מנסה להתבלט בעזרת עיצוב מקורי ואווירה לא רשמית. בדף זה הכנו לכם את מועדוני הלילה הטובים והפופולריים ביותר בפראג.

*תמונה ממועדון רוקסי


מועדוני הלילה בפראג:

קרלובי לאזני – Karlovy lázně

*סרטון של המועדון

זהו מודעון הגדול ביותר במרכז אירופה, שבו יש ארבע רחבות ריקודים בקומות שונות, לכל מקום יש סוג מוזיקה שונה: רוק, פופ, דיסקו וטכנו. ברכישת כרטיס אחד תוכלו להסתובב במועדון כולו – מאוד נוח. קרלובי לאזני ממוקם בעיר עתיקה של פראג – צמוד לגשר קארל.

המקום מאוד פופלארי אצל תיירים צעירים, כאן כמעט ולא תראו מקומיים צ'כיים. מחיר הכרטיס כניסה הוא בין 200 ל 350 קרונה.


מיקום: Novotného lávka 198/13, Staré Město

אתר: www.karlovylazne.cz

שעות פעילות: כל יום החל מ 21:00 עד 5:00


דופלקס – Duplex

*סרטון של דופלקס

דופלקס הוא אחד המועדונים הפופולאריים ביותר בפראג. מועדון הלילה ממוקם במרכז העיר בכיכר ואצלב באחד הבניינים בקומות 7-8. במהלך היום, המקום משלב בית קפה נעים ומסעדה רגועה, שהופך בלילה למועדון הכי מודרני ואופנתי בבירת צ'כיה.

במועדון 2 רחבות ריקודים ו-30 רקדניות מקצועיות. המועדון מצויד בטכנולוגיה המודרנית ביותר המאפשרת ליצור מוסיקה נהדרת, אשר מושכת לא רק תיירים, אלא גם תושבים מקומיים. מחיר הכניסה וסוג מוזיקה משתנה כל יום, לכן מומלץ לבדוק מראש באתר האינטרנט של המקום.


מיקום: Václavské nám. 21, Nové Město

אתר: www.duplex.cz

שעות פעילות: משתנה, יש לבדוק באתר.


רוקסי – Roxy

*אחד הסרטונים של רוקסי

רוקסי הוא אחד המקומות העתיקים והמכובדים ביותר בעיר. לאחרונה ביצע המועדון שיפוץ קטן ושיפורים אלה הפכו אותו לפופולרי עוד יותר. להקות מפורסמות, דיג'יים ומוזיקאים הופיעו במועדון רוקסי במשך שנים רבות. המועדון לילה מציעה תוכניות עם מוזיקה חיה בכל הסגנונות המודרניים ומושכת אליה גם תושבים מקומיים בפראג וגם תיירים.

לפני ההגעה יש לבדוק סוג מוזיקה ומומלץ להזמין כרטיס כניסה מראש דרך האתר האינטרנט.


מיקום: Dlouhá 33, Staré Město

אתר: www.roxy.cz

שעות פעילות: משתנה. יש לבדוק באתר.


לוצקנה – LUCERNA MUSIC BAR

*מסיבת שנות ה-80 ביום שישי

מועדון המוזיקה "Lucerne Music Bar" הוא אחד ממועדוני המוזיקה המפורסמים ביותר בפראג, הממוקם ליד כיכר ואצלב בארמון היסטורי לוצרנה. בימי שישי ושבת בערב לוצרנה הופכת להיות מועדון מוזיקה של שנות ה-80 ובשאר הימים לוצרנה מאריחה להקות צ'כיות פופולריות או אורחים בינלאומיים.

בבר המוזיקה לוצרנה ישנם 2 ברים הממוקמים בשתי קומות, כך שאין תור למשקאות. לפני ההגעה מומלץ לבדוק באתר אינטרנט איזה תוכנית או סוג מוזיקה צפויה להיות.


מיקום: Vodičkova 36, Nové Město

אתר: musicbar.cz

שעות פעילות: משתנה, תלוי באירוע. יש לבדוק באתר.


סאסאזו – SASAZU

*יום שישי הסאסאזו קלאב

SaSaZu נפתח בשנת 2009 ברובע המתפתח במהירות בפראג, הולשוביצה, בשוק העירוני או בשם השני שלו – שוק הויטנאמי.

בעלי המועדון מצהירים שבזכותם פראג תהיה ידועה בקרוב לא רק בפאבים שלה, אלא גם תהפוך לגן עדן של מועדונים באירופה. ב-SaSaZu מופיעים באופן קבוע מוזיקאים מאירופה וארה"ב.

בנוסף למועדון, סאסאזו מפורסם בזכות המסעדה האסייתית היוקרתית ובית קפה.


מיקום: 306/13, Holešovice, Bubenské nábřeží, Praha 7

אתר: www.sasazu.com

שעות פעילות: משתנה, יש לבדוק באתר.


CHAPEAU ROUGE

*סרטון של המועדון

המועדון כולל שלוש קומות, ארבעה ברים ושלושה במות. Chapeau Rouge הוא אחד המקומות המעניינים ביותר לאירועים רחבי היקף. ישנן מסיבות שונות לחלוטין בשלוש קומות. כדי לדעת מה מתוכנן ובאיזו קומה, עיין באתר אינטרנט של המועדון.

שים לב שתצטרך לשלם כדי לקבל גישה לפעילויות מסוימות של מועדון לילה זה. בדרך כלל מחיר הכרטיס כתוב בכניסה. צ'אפו ממוקם במרכז העיר, קרוב לכיכר הרפובליקה ולעיר העתיקה. בברים הצוות דובר צ'כית ואנגלית, השירות מהיר.


מיקום: Jakubská 2, Staré Město

אתר: www.chapeaurouge.cz

שעות פעילות: תלוי באירוע. יש לבדוק באתר.


פאשן קלאב – Fashion club

*סרטון אחד המסיבות בפאשן קלאב

מועדון לילה פאשן הוא שילוב של מועדון יוקרה והמסעדה האיטלקית Trattoria Mercato. המועדון ממוקם במרכז פראג, בקומה ה-5 בקניון קוטבה בכיכר הרפובליקה ומפורסם בחיי הלילה התוססים שלו.

לפני ההגעה מומלץ לבדוק באתר מה מתוכנן באותו יום ומה המחיר כניסה.


מיקום: Shopping mall Kotva, nám. Republiky 8, Staré Město

אתר: f-club.cz

שעות פעילות: משתנה. יש לבדוק באתר.


Leave Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× נשמח לעזור