ברים מיוחדים ומומלצים בפראג

מי לא אוהב להסתובב בעיר בערב, ליהנות מהנופים של פראג בלילה? במהלך טיולים כאלה, כדאי במיוחד להציץ לאיזה בר חמוד וליהנות מכוס יין או מוחיטו טוב. ערב אידיאלי יכול להיות אם מדובר בבר אידיאלי: עם אווירה מדהימה ותפריט קוקטיילים ייחודי.

להלן אנו מציגים בפניכם את הברים הטובים והמיוחדים ביותר בפראג, לא רק על פי הגרסה שלנו, אלא גם תוך התחשבות בחוות דעתם של תיירים ומקומיים.

אם אתם מחפשים ברים מקומיים צ'כיים: לחצו כאן (בקרוב).

*בר הנגאר בפראג

בר אנונימוס בעיר החדשה – AnonymouS Shrink’s Office

*סרטון של בר אנונימוס

זהו בר אינטראקטיבי בסגנון אמריקאי מתקופת החוק הישב. הרעיון של הבר יפתיע אתכם ובו זמנית ישעשע אתכם – קודם כל, תכנסו דרך דלת סודית ותמצאו את עצמכם מיד בשנות העשרים של המאה שעברה. מרתף כהה ומרוהט באלגנטיות עם קירות לבנים ובר עץ, שמאחוריו עומדים ברמנים מקצועיים לבושים בחליפות. לאחר שהברמן מושיב אתכם בשולחן, הוא עושה לכם מבחן פסיכולוגי, בו אתם בוחרים תמונה שאהבתם ולפי הבחירה שלכם תקבלו את הקוקטייל שהכי מתאים לכם.

אנו ממליצים להזמין מקום מראש. הבר יחסית קטן ויכול להכיל רק כמה עשרות אנשים.



בר אנונימוס בעיר העתיקה – AnonymouS Bar

*תמונה מבר אנונימוס בעיר העתיקה

בר נוסף של אנונימוס, הממוקם בעיר העתיקה ומעוצב לפי סרט קלאסי, V for Vendetta. אל תתפלאו אם צוות השירות ניגש אליכם במסווה של גיא פוקס. בבר אנונימוס תוכלו לטעום מגוון רחב של קוקטיילים טעימים, יינות, בירות, קפה טעים ועוד. סביבה נהדרת, צוות מקצועי רב לשוני המספק שירות מהיר וידידותי (אנונימי).



בר המינגווי – Hemingway Bar

*סרטון של בר המינגווי

המינגווי בר נקרא על שמו של ארנסט המינגווי, אחד הסופרים הגדולים באמריקה ובעולם כולו. הוא מקום נהדר לטעום מגוון רב של משקאות חריפים באיכות גבוהה, מגוון רחב של למעלה מ-200 מותגי רום שונים ואוסף ייחודי של אבסינת, הגדול ביותר בצ'כיה. השפעתו של ארנסט המינגווי נראת בריהוט מעץ כהה, ספות עור בצבע חום, מכונות כתיבה, קופסאות סיגרים, קמינים, בקבוקי משקאות חריפים ושאר אביזרים.



בר קובני – La Bodeguita del Medio

*סרטון של הבר

בר הקוקטיילים הקובני הפופולרי בפראג, לה בודג'יו דל מדיו, ממוקם ממש ליד כיכר העיר העתיקה. הבר השתתף בתחרות גרנד בר ב-2013 וזכה כאחד מעשרת הברים הטובים ביותר בצ'כיה ולכן, כתיירים, בהחלט אסור לכם לפספס אותו. כאן תוכלו למצוא אווירה קובנית אמיתית עם מוזיקה קובנית חיה, מופע ברמנים ואפילו בית ספר לריקודים לאורחים.



בר של מלאך השחור – Black Angel’s Bar

*סרטון של הבר

הבר של אנג'ל השחור ממוקם במרתף של המלון U Prince בכיכר העיר העתיקה בפראג. הבר בסגנון אמרקאי של שנות ה-30 בתקופה של חוק היבש. קוקטיילים מיוצרים רק מחומרים טריים, סירופים ומיצים ביתיים על פי מתכונים מקוריים. בנוסף לקוקטיילים, הבר מציע מגוון רחב של יינות מצרפת, איטליה, ספרד, צ'ילה או ארגנטינה ומבחר ענק של שמפניה.


מיקום: Staroměstské nám. 29, Staré Město

אתר: https://www.blackangelsbar.com/en/


הרליז רוק בר – Harley’s

*סרטון של רוק בר הרליז

כל חובבי מוזיקת הרוק. הארליז הוא הבר המושלם בשבילכם. בר זה ממוקם במרכז הרחוב Dlouhá, ומגיש קוקטיילים טעימים יחד עם מוזיקת רוק. בלילות השבוע מחכה לכם חוויה שקטה יותר, שבה תוכלו ליהנות מקוקטיילים, מוזיקה ושיחה טובה. אולם בסופי שבוע, תהיו מוכנים ללילה פרוע יותר. המקום כולו, כולל שולחנות, הופך לרחבת ריקודים, למרות שהמקום אינו מועדון הריקודים.



פופוקפה בר – Popocafepetl

*תמונה של פופוקפה בר

בר אנדרגראונד זול במרכז פראג, שמגיעים אליו בדרך כלל סטודנטים ומקומיים צעירים בגלל המשקאות הזולים (לדוגמה, רום וקולה עבור 39 קרונה – פחות מ 2 יורו). זה מקום קל לפגוש אנשים והרבה יותר זול משאר הברים האחרים במרכז. ל- Popocafepetl יש חמישה מיקומים במרכז פראג, לכל אחד מהם אווירה שונה. זה הקרוב לכיכר עיר העתיקה הוא ברחוב Michalská. יש בו הרבה מקומות ישיבה ורחבת ריקודים, לרוב עם די ג'יי בסופי שבוע.



ג'ימס דין – James Dean

*סרטון של הבר ג'ימס דין

ממש בסמוך לכיכר העיר העתיקה נמצא בר ג'יימס דין, בר אמריקאי קלאסי של שנות ה-50 של המאה העשרים. ג'יימס דין הוא גם מועדון לילה אותנטי נפלא, שחלקו הפנימי מעוטר בכורסאות מסוגננות כמושבי שברולט בל אייר משנת 1952, עמודים של ג'יימס דין ומרילין מונרו, אופנועים תלויים מהתקרה ומכוניות רטרו. כאן גם מגישים ארוחות בוקר, ארוחות צהריים וארוחות ערב, מוזיקה מושמעת כל הלילה בקומה העליונה, בבר ובקומה התחתונה, במועדון הריקודים. מוזיקה כאן גם בסגנון שנות ה-50.



בר האנגר – Hangar Bar Praha

*סרטון של בר האנגר

האנגר בר הוא מקום נהדר בו תוכלו לבלות ערב בלתי נשכח בעיר העתיקה. המקום מורכב משני חלקים, שהם בר האנגר טייס ומועדון האנגר. הקומה העליונה של הבר, הונגר פיילוט לאונג' (הבר), אשר נוצר בהשפעת פיתוח חברת התעופה האזרחית PAN AM בשנות ה 40-60 של המאה הקודמת. הקומה התחתונה של האנגר קלאב, מעוצבת בעידן התעופה של שנות ה-40 וה-50, בעיקר מטייסי אקרובטיקה הוליוודיים וטייסי צבא של מלחמת העולם השנייה. כל הצוות של הבר לבושים כטייסים ודיילות.



טיקי טאקי – Tiki Taky

*תמונה של הר טיקי טאקי

טיקי טאקי הוא בר טרנדי, הממוקמת באזור ז'יצ'קוב שבפראג 3. העיצוב והאווירה שהם יצרו אינם דומים לשום בר אחר בפראג. כשנכנסים פנימה אתה תרגיש שאתה נמצא במקומות טרופיים. עם רשימה ארוכה של קוקטיילים יצירתיים, תתקשו לבחור מה להזמין, אך לא משנה על מה תסתפקו לא תתאכזבו. בנוסף, המשקאות כולם די במחיר סביר.



מוזיאון בירה פראג – Prague Beer Museum

*בירות בבר של מוזיאון בירה פראג

לכל חובבי בירה – זה מקום שלא תוכלו לפספס. מוזיאון הבירה מציע 30 בירות צ'כיות מהחבית. חלק מהבירות בתפריט הן קבועות ואחרות משתנות עונתיות. הבר הזה בפראג נועד להיראות כמו פאב צ'כי קלאסי, מגישים גם ארוחות צ'כיות מסורתיות במחיר טוב. הפאב בן שתי קומות עם מוזיקה חיה בין ימי רביעי עד שבת.



יש לכם שאלה בקשר לפראג?

הצטרפו אלינו לקבוצת וואטסאפ:

לחצו על הכפתור:


Leave Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

Hello!

Click one of our contacts below to chat on WhatsApp

× נשמח לעזור